jueves, 10 de junio de 2010

Actualitzant.....

Desprès de masses dies , avui m’he recordat de que tenia un blog i que malauradament no actualitzo gaire últimament Així es que “manos a la obra”.

Be desprès del mes de maig que ha estat molt intens… ara us explicaré per que, torno a la vida normal de feina, feina i mes feina.

Us parlo del mes de maig per que m’he casat, i com comprendreu ha estat un mes molt mogut. El dia D va ser el 8 de maig a les 17h a l’església de Vendrell, a partir d’aquí tot es va anar desenvolupant a un ritme frenètic,…..jejeje qui ha tingut una boda ja m’entén, nervis , tensió per que tot surti be, etc

Passats 3 dies vaig marxar a fer el viatge de noces, tota una aventura. Vaig estar a Los Angeles, San Francisco, Las Vegas , New York i Niagara. Durant aquests viatge he tingut moltes anècdotes que ja us aniré explicant mica en mica per no fer-me pesat però el que si que us puc dir es que va ser molt interessant

Be, ja no em faig mes pesat, intentaré anar actualitzant aquest blog a veure si ho aconsegueixo… jeje

0 comentarios:

 


EL BLOG D'EN JORDI SONET © 2008. Design by: Pocket